Monday, March 14, 2011

Model : Cik Sha

Di waktu kelapangan ini la kerja aku jika takder job yang mengkehendakan aku untuk melakukannyer... maka kali ini Cik Sha seorang model yang dikenali ramai sudi untuk di snapkan gambarnyer oleh aku yang tak seberapa pro ni... gambar ini telah di ambil di dalam sebuah bilik hotel(maaf yer tak boleh cakap hotel mana.. :D..) tapi bukan aku dengan dia je ada dalam bilik ni.. kawan baik aku kaki canon gak ada saudara kimi dan jugak MUA.. Tya Adanan yang mana tukang mekab terkenal jugak... walaupun banyak lagi gambar yang aku rasa mcm bolehhhh je aku taruk dalam ni tapi.. hehehehe cukup la 3 ni je yer.. kalu ada komen tu.. komen je aku tak kesah pun asalkan komen membina diri aku gak nati.. jangan hentam aku dengan hentaman merobohkan sudahhh....  selamat melihat..

No comments:

Post a Comment