Sunday, March 27, 2011

@ THE PEAK

Operasi ni berlaku pada 19/3/2011(Sabtu) 6ptg lokasi.. The Peak Ampang ... walaupun pada asalnyer operasi ini mcm hendak2 je dibatalkan atas sebab hujan yang turun  sekitar Lembah Klang dari pagi  ni namun atas semangat yang ada berbekalkan senjata yang telah lengkap berserta sasaran yang telah di kenal pasti.... maka... operasi diteruskan oleh penembak2 yang tegar yang terdiri dari Sarjan Kimi(Conan 7D) Sarjan Yan (Canon 550D) dan aku tak der pangkat lagi (Nikon D300S).. untuk menembak target yang telah sedia menanti... target2 utama.. Wanda dan Nor Sabarena yang telah menonjolkan diri secara terang2 untuk dijadikan target utama (terima kasih atas kesudian kalian berdua sudi menjadi target utama budi dan jasa dikenang)...tak lupa guna penyampai2 maklumat utama yang mana terlibat secara tidak langsung dengan Operasi ini Zuewan(MUA) dan koncu2 nyer yang datang memberikan sokongan.. seperti biasa la yerr... komen2 dialu2kan... kalu tak nak tak per... lalalallala   (Eh ape benda la aku merepek ni) layannnnnnnnnnn.....










2 comments:

  1. biar aku jadi orang yang komen dulu...wahh ada pembaharuan...udah udah ler menembak, moh kita mancing balik...kekekekekee

    ReplyDelete
  2. tq la yan ko jadi org yang pertama... lalalalala...
    aku bukan taknak.. masalahnyer senapang aku tu degil tu.. tak nak lepaskan tangan aku ni asik nak berkepitttt jerr... sampai sejata aku satu lagi tu merajuk dah dengan aku dah.. lalalalala

    ReplyDelete